288 подій у сезоні 2025/26 , включаючи 4 оперні та 3 балетні прем'єри – це репертуар Театру Великий – Польської національної опери, який принесе як нові, довгоочікувані постановки, так і повернення тих, що стали постійною частиною репертуарного ландшафту національної сцени. Серед них будуть, серед іншого: монументальний «Набукко» Верді, драматичний та глибоко зворушливий «Пасажир» Вайнберга, казка Моцарта « Чарівна флейта» , емоційна «Мадам Батерфляй» Пуччіні, поетичний балет «Пер Гюнт» у хореографії Едварда Клуга, культова «Травіата» Верді та національна «Галька» Монюшка – кожен із цих творів повернеться у новому сезоні, нагадуючи нам про багатство та різноманітність оперного та балетного канону.
Серед диригентів, окрім Патріка Фурнільє, музичного керівника TW-ON, будуть: Роберт Уссар, Карло Монтанаро, Марта Ключинська, Міхал Клауза, Лукаш Борович, Німрод Пфеффер, Олексій Баклан та Бассем Акікі – відомі митці.з особливим стилем, що надає кожному виступу індивідуального звучання. Режисерство нових постановок довірено митцям, які представляють різні покоління та мистецькі уподобання: Барбара Вішневська представить сучасну історію реконструкції Варшави, Маріуш Трелінський повернеться з похмурим Ріхардом Штраусом, Марек Вайс візьметься за «Фальстафа» Верді, Барбара Висоцька переосмислить міф про Ромео.та Джулія, а в балеті будуть виступи з хореографією Роберта Бондари, Ізадори Вайс, Едварда Клуга, Джорджа Баланчина та Тура ван Шайка. Це буде сезон сильних, різноманітних голосів, але об'єднаних спільною метою – глибоко зворушити глядачів та запросити їх долучитися до історії світу.
Художнє керівництво сезону 2025/26не цурається складних тем . Шукає щось глибоке, сміливе, особисте. Він зосереджений на сильних режисерських баченнях , нових хореографічних голосах , а також на діалозі з класикою , який не стирає минуле, а вписує його в сьогодення.
Прем'єри опер
Жінка без тіні, Ріхард Штраус (лютий 2025)
Фальстаф, Джузеппе Верді (квітень 2026)
Ромео і Джульєтта, Шарль Гуно
Прем'єри балету
Танцювальна симфонія, Бетховен, Шопен, Бізе (листопад 2025 р.)
Blade Runner, Przemysław Zych (травень 2026)
Марення (червень 2026 р.)
288 wydarzeń w sezonie 2025/26 w tym 4 premiery operowe i 3 baletowe – tak zapowiada się repertuar w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej, który przyniesie zarówno nowe, wyczekiwane produkcje, jak i powroty tytułów, które na trwałe wpisały się w krajobraz repertuarowy sceny narodowej. Wśród nich znajdą się m.in. monumentalny Nabucco Verdiego, dramatyczna i głęboko poruszająca Pasażerka Wajnberga, baśniowy Czarodziejski flet Mozarta, pełna emocji Madame Butterfly Pucciniego, poetycki balet Peer Gynt w choreografii Edwarda Cluga, kultowa Traviata Verdiego oraz narodowa Halka Moniuszki – każde z tych dzieł powróci w nowym sezonie, przypominając o bogactwie i różnorodności operowego oraz baletowego kanonu.
Wśród dyrygentów, obok Patricka Fournillier, dyrektora muzycznego TW-ON, pojawią się m.in.: Robert Houssart, Carlo Montanaro, Marta Kluczyńska, Michał Klauza, Łukasz Borowicz, Nimrod Pfeffer, Alexei Baklan oraz Bassem Akiki – uznani artyści
o wyrazistym stylu, nadający każdemu spektaklowi indywidualne brzmienie. Reżyserię nowych produkcji powierzono twórcom reprezentującym różne generacje i wrażliwości artystyczne: Barbara Wiśniewska zaprezentuje współczesną historię odbudowy Warszawy, Mariusz Treliński powróci z mrocznym Richardem Straussem, Marek Weiss podejmie się Verdiowskiego Falstaffa, Barbara Wysocka zreinterpretuje mit Romea
i Julii, zaś w balecie zobaczymy spektakle z choreografią Roberta Bondary, Izadory Weiss, Edwarda Cluga, George’a Balanchine’a i Toera van Schayka. Będzie to sezon głosów mocnych, różnorodnych, ale zjednoczonych wspólnym celem – głębokiego poruszenia widza i zaproszenia go do współuczestnictwa w opowieści o świecie.
Kierunek artystyczny sezonu 2025/26 nie ucieka od trudnych tematów. Szuka tego, co głębokie, odważne, osobiste. Stawia na mocne reżyserskie wizje, nowe głosy choreograficzne, ale też na dialog z klasyką, który nie wymazuje przeszłości – tylko wpisuje ją w teraźniejszość.